tirsdag 1. mai 2012

Så kom mai.


.. Du skjønne!!

Natt til første mai igår, er den første jeg husker på mange år. Har somregel ligget i en grøft eller busk og svømt i alkohol. Men det var faktisk greit å sitte å glo på skjermen istede.

Vi dro på Lekter'n idag for å feire at Jon har fått jobb der, og at det faktisk var 1. mai og strålende vær ute. Det var rett å slett helt innafor, kosa meg gløgg ihjel.




Nå har vi spist middag og sett obligatorisk paradise på BSN, deilig å slappe av forran skjermen etter en fin og lang dag i sola. Regningen på Lekter'n ble lang, og dekket av Jon.. Så neste gang skal jeg og Mette spandere litt! Håper alle har hatt en smashing dag i sola, imorgen er det jo back to basics og jobb.

Snart er det en uke ferie på meg, og 17. mai er jo rett rundt hjørnet også. Lysere tider i møte, det liker jeg. Må bare nyte disse dagene, plutselig er det kaldt igjen.. Bank i bordet*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar