torsdag 3. mai 2012

Kokken og Råneren



God kveld, eller natt om du vil.

Dagen min startet ikke veldig bra idag, havnet i koma igjen og slo av alle ringeklokkene på mobilen i søvne. Jobben ringte meg tolv ganger, og jeg våknet tre timer senere enn det jeg egentlig skulle. Du skjønner det at jeg sover så forferdelig dårlig her i Brugata, det er alltid en eller annen lyd utenfor eller i rommene vedsidenav meg (...), og når jeg da først klarer å sovne inn i 5-6 tiden på morgenen, så kolapser kroppen min av utmattelse og søvn-komaen slår inn. Er stygt redd for at jeg må ty til sovepiller igjen, gikk på det en stund da jeg bodde i Sandefjord og de gir meg igrunn hodepine. Men, skal jeg bo her frem til august så må jeg faktisk også klare å stå opp til jobb om morgenen.

Sliten.no

Har vært hos Lynni, vi spiste middag og så på paradise før Jon hentet oss med sin mor's bil. De skulle nemlig ut å råne ikveld, jeg sto over den biten.. Selvom det tok sin tid å finne frem fra Carl Berner til Grønland, eller hva Jon? HAHA. Fantastisk biltur, med en alle tiders sjåfør! Tenk dere det'a, bli kjørt til døra er ikke hverdagskost her i O-town gitt! Men, om en uke blir det andre boller da skal jeg kjøre fra Svergie og opp til Nydalen, det kan bli spennende!



Jeg var kokken idag, siden Lynni var litt småsyk stakkars. That's what friends are for! Det ble laks med Holandaise, ris (Lynni ville ha pasta, en vitnameser som er lei ris?) og raspa gulrøtter.

Nå skal jeg legge meg, og krysser alle tær og fingre for å ikke bli en zombie imorgen.
Have a nice one (:

1 kommentar:

  1. Haha sant! Det er sikkert lettere å krysse Grønnland med deg på slep i pulk! Jeez... Det tok tid å komme seg i fra Ullern til Nydalen også skal jeg si deg! Og på toppen av det hele så tror jeg vi kjørte en del veier sånn generelt to-syv ganger i snitt før vi fant frem...Konklusjon? Hater tuneller i Oslo...

    SvarSlett