søndag 24. juni 2012

Letting go.



Er utslitt i hjernen, har sendt mail på hundre leiligheter.. Før jeg fant ut at de ikke var aktuelle. Så har jeg sendt på femti til nå, og angsten kommer krypende oppover nakken min. Jeg har faktisk ikke et sted å bo fra 1. august, så litt stress er det.

Resten av uken har jeg brukt på jobb, trening og kontraskjæret. Fotball er overraskende underholdene - særlig når det er en bar tilstede og tusen andre sinnsyke mennesker.


4-2 Tyskland - Hellas.

Heidi i form.

Jeg har hatt besøk av verdens beste Tonje i helgen, har ikke sett henne så mye - siden ho har vært på seminar. Men koselig har det vært fordeom.

Igår var det bursdagsfeiring for Vivian og Marte på Tåsen, skulle egentlig bade i bassenget - men været var ikke helt med oss.. Jeg hadde det koselig, drakk opp spriten min og dro hjem. Lommeboka var ikke tjukk nok til å dra på byen. Kommer sterkere tilbake neste helg håper jeg, hvis skattepengene melder sin ankomst denne uken.


Marte koser seg med gaver.

Det blir nok en liten tur på skjæret ikveld også for å se England - Italia.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar