tirsdag 17. april 2012

I'll take care of you.



God kveld (natt..)

Tenkte egentlig at jeg skulle legge meg og vente med blogg til imorgen, men den gang ei.
Nå har jeg akkurat vært hos min andre familie på Nydalen, nemlig Jonzeyh! Eller tryta som jeg liker å kalle han.
Jaggu' reiv han ikke i med middag, som jeg lagde - og det var igrunn greit godt om jeg får si det selv. Det ble karbonara alà Annie&Jon, med spekeskinke og sopp.



Og nå har alle bsn-barna bestemt seg for å bli sunne, og jogge til de ligger på badet å gisper etter luft (?)
Så Andreas aka "angrybird" hadde med snacks til paradise-gjengen, nemlig tomater..



Det fallt tydligvis i smak hos alle, bortsett fra meg da som bare er deltids-bsn'er og ikke skjønner meg på denne tomat-trenden enda. Holder meg til stangselleri og agurk fåreløbig. Men jeg lærte barna at det er mye billigere å handle frukt og grønnt på GRØNNland, det sier jo egentlig seg selv..

Etter noen visdomsord fra Iselin og en miss paradise senere var det på tide å krype ned til 37 bussen og komme seg hjem. Nå er det sjokomelkparty her før jeg skal legge meg.

Hysj, sov <3

3 kommentarer:

  1. Hahaha! Du er jo tidenes, Annie! Gleder meg til vi skal lage tre-retters sammen! Den kommer til å danse samba på smaksløkene mine, hvis du klarer å smekke sammen noe såpass digg på kortere tid enn det tar Iselin å forklare om Chihuhua!

    SvarSlett
  2. Thank you, and i love ya'll ;)

    SvarSlett