onsdag 18. april 2012

No kitty, that's a bad kitty!



Skal man på jobb klokka syv imorgen, ja. Er det for seint til å blogge da, neeh..
Sove kan man gjøre når man er dau.

Jeg dro meg opp klokka ni idag, og da jeg kom meg bort på jobben fikk jeg tidenes heftigste smerter i ryggen. Måtte bare krabbe inn i massasjestolen med en gang, ikke det at saken ble noe bedre.. Tvert om. Linn måtte hjelpe meg med å steke brød, fordi jeg ikke klarte å løfte et bakebrett engang. Så da jeg skulle hjem tok jeg rett og slett russian roulette mellom legevakta og sats, å jeg skøyt meg selv i huet med en runde zumba på sats. Suksess for ryggen, nei.. Men svett, ja - så da er vel alle fornøyde.

Jeg droppa innom meny og raska med meg noe grønsaker til bsn-barna før banen susa mot Nydalen. Idag var det dobbelt så morro, fordi vi så både dagens og morgendagens episode på viaplay (takket være Jasmina). #gærne?jajegveit. Mens det klædda seg i hæssen til Tommy og parsermonien var i full gang, så ringer telefonen min da "JEG RINGER DEG OPP IGJEN, DET ER PARSERMONIIII" Gud, for et vakkert liv.

Etter dobbel dose med grevlinger strandet på en øde øy, var vi gira på litt southpark.
Nå er jeg hjemme, så hysj.. sov! For imårra blir det 25,- for alt i baren på Shnas, de kan tørstetorsdag!
KOMKOM.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar