fredag 20. april 2012

Another night, another day.



Halla tryner!

Igår var det tørstetorsdag på Shnas, 25.- for alt i baren inkludert bartenderne (neida..) og det ble jo spennende som forventet. Startet kvelden med vorspiel på Lynni's tempel med boybandmusikk, jordbær og kake. Etter to cider og ei flaske vin tok vi turen mot Nydalen.



Når man skal inn på en studentkro så er det greit å være student og ha studentbevis, men det ordna seg for snille jenter som kjenner barsjefen høhø! Det var liv og røre + verdens beste bartenderske som sjenka jäger og papparazzi fortere enn svint, det løftet bare stemningen enda mer. Og snart danset vi på stoler, hadde fyllepraten og rulla rundt i sofaen. Det ble nachpiel etter verdens villeste taxitur med Jon og Tina, og jeg husker ikke så mye mer etter det.. Fylleangst fikk en helt ny betydning idag, kleinere enn Svein på flein.

MÅTTE jo dra på streetdance-trening grunnet tvangstanker, å det var like før denna jenta gikk i bakken. Skulle selvfølgelig ta hundreogsyvogførti piruetter etter hverandre, og det veltet rundt i magen min som ei søppelkvern. Var ganske dehydrert og svett, men synes jeg klarte meg ganske bra idag faktisk.

Så dro jeg til Nydalen.. Igjen. Med to pakker kjøttdeig og tolv hamburgerbrød. Gutta mekka burgere mens jentene satt forran pc-skjermen (og sukker.no...) helt utrolig fantastisk, faktisk! Vi fyra opp en film som var tidenes kleineste, handla om damer med frustrasjon som måtte dra til en doktor som "hjalp dem med hendene sine", og hvordan den verdensberømte dildoen ble funnet opp. Så ble det en annen svensk film som bare var for sær "låt den rätta inn", det endte med "White chicks" istede - den satt, selvom jeg har sett den tjue ganger før. Snakka litt med Siri på iPhone helt tilslutt.

Nå er jeg hjemme i min fantastiske seng, klokka er litt over fire og jeg er greit stuptrøtt, så jeg sløyfer rett og slett kvelden her. Deilig å ikke ha noen planer imorgen, bortsett fra ukens siste treningsøkt. Hysj, sov!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar