torsdag 26. april 2012

Trøbbel i paradis.


Mens alle russebarna har rullet rundt med de dødsfete bussene sine, som koster mer enn tre ganger min årslønn - så har jeg jobbet i åtte timer og trent i to. Jeg har tatt farvell med en fantastisk kolega og venn, som nå flytter til hjembyen sin Tronheim. Jeg kommer til å savne ho ekstremt, for Linn er en av de kuleste jentene jeg har møtt. Fantastisk humor og personlighet, du blir savnet! Å gjett om vi skal besøke deg i sommer, og gjøre byen din litt utrygg.

Siden sist så har jeg:



Skulle bare en liten tur til BSN å se på paradise jeg.. Men, gutta hadde benka seg på taket med øl og musikk, så da tok jentene seg en tur i butikken å kjøpte pottis og cider.. jaggu' blei vi ikke drita-rita alle mann, noen mer enn andre.. Kremt*

Resten av uka har egentlig gått til trening og jobb, så ikke alt for mye spennende å melde på den fronten.
Nå er det parsermoni, å jeg må grine litt.. så snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar