tirsdag 20. mars 2012

"Skyt meg i hodet, og kall meg en krakk!"


Bloggere som blogger om at de ikke har noe å blogge om..

Neida, det har vært en fantastisk start på en ny uke.
Har trent og jobbet om hverandre.

Jeg måtte jobbe litt overtid igår, så treningen ble litt senere enn planlagt - men pytt, det er da ingen unskyldning for å ikke gjøre det alikevel. Ble en hard treningsøkt med en mil på mølla og styrketrening på armer, rygg, ben og mage. Idag ble det kun 5km på step'en + styrketrening, kjente jeg var litt sliten etter gårsdagen. Det har vært en fin dag på jobb, etterfulgt av trening og kaffe med en kompis og to venninner. Vi jentene satt å prata om alt fra verdensproblemer til første fylleangst før jeg dro hjem og falt til ro forran skjermen.

Jeg er fortsatt en synder og følger med på paradise hotel men, Andreas sier jo så utrolig mye morsomt, Dennis er astronomisk kjekk, og Iselin blir bare dummere og dummere. Jeg ler så magen sprekker og litt til av den gjengen der inne, og jeg skammer meg litt. Men herregud, det går mye søppel på tv så da må jeg vel få med meg litt jeg og?

Jeg kjenner at jeg er full av motivasjon, så denne uka kommer til å bli perfekt! Så ender det jo med et brak til helga - da skal vi feire Tina's bursdag og gjenta suksessen fra ifjord da jeg måtte dra på byen uten jakke fordi noen (Tina....) hadde sølt daquiri over hele. Skal lage en spilleliste til festen, noen som kan komme med sangforslag?

Natta alle søte små, ha en fortsatt fin kveld (:

4 kommentarer:

  1. Vi må begynne å trene sammen :D

    SvarSlett
    Svar
    1. hei på deg din anonyme jævel, jeg vil gjerne møte deg. og banke deg. en ordentlig omgang rundjuling blir det på deg altså, du skriver bare ikke sånt helt uten videre, tenk åssen stakkars heidi føler seg i dette øyeblikket. Du må se det fra forskjellige aspekter, ikke bare fra ditt trangsynte lille blikkfang. din neger.

      Slett
  2. Han Svein over gata21. mars 2012 kl. 05:44

    hei på deg din sau. det var det jeg sa til faren min før han tok hagla og skaut muttern. brusjan, dette er en sann historie fra min barndom, null tull, lover dai brusjan. hvis du vil vite mer ring dette nr: 47 68 36 53. dette er kult <3

    SvarSlett