tirsdag 20. mars 2012

Pleace, just take the first step!


Skulle egentlig sove, så begynnte jeg å lese horoskop..

Den eneste grunnen til at jeg tar meg bryet, er ikke fordi jeg nødvendigvis tror på alle dissen åndelige spådommene og planetenes kraft og innvirkning på livet mitt.. Jeg leser det fordi jeg vil se et lysglimt, et lite håp om at imorgen blir en bedre dag. For meg, for verden. "Du er inne i en periode med masse romantikk og kjærlighet. Du vet nøyaktig hva du vil, og er villig til å satse." - Altså det kunne jo ikke vært mer ukorekt, tror noen må lese stjernene litt grundigere neste gang. Ikke det at jeg ikke har det bra, men kanskje ikke på den fronten.

Føler meg egoistisk og trykker på "escape", skulle ønske den knappen fantes i livet mitt noen ganger. Escape, når jeg ikke vil føle. Escape når jeg ikke vil stå opp, og escape når konfrontasjoner vil unngås. Jeg liker ikke tanken på å like noen, liker ikke følelsen av å legge hjertet mitt ut på finn.no som en gammel, slitt og gratis sofa. Men samtidig liker jeg tanken på at noen vil gjengjelde følelsen en dag. Forvirret ungdom, check!

Imorgen (ifølge et annet horoskop), skal jeg visst ta et standpungt for noe/noen jeg har hatt lyst på lenge. Problemet er bare at jeg ikke vet hva jeg vil ha, eller hvordan jeg kan få det.



Kan ikke noen andre ta iniativ snart, å være så utilgjengelig er en overdrivelse.. Spør du meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar