søndag 25. mars 2012

Vil vi noengang forstå dem?



O, søndag - nå er du her igjen.
Med alle tankene, spørsmålene, sola og senga.



Har vært en kjempe fin dag! En solfyllt tur på brygga og Lekter'n, Lynni kjøpte sukkerspinn som hun delte med meg. Vi tok oss en brus og litt nachos, sola stekte mot huden og livet var igrunn perfekt der og da.
Nå kom jeg akkurat hjem fra taco - og gossip kveld hos Jon sammen med Lynni. Vi har så mye å dele hver gang vi treffes, nå holder vi også på å planlegge en av sommerens aktiviteter - Aiya Aiya FØKKING Napa! Blir tidenes tur, gleder meg og håper det blir noe av.

Nå er det natta, men kjenner at vi har stillt klokka frem en time for søvnen er ikke rett rundt hjørnet merker jeg. Og byturen gikk enormt fort igår, plutselig var klokken tre og baren stengt.. Bursdagsvorset til Tina var like spennende og underholdene som ifjord. Noen grein, sykebilen kom og vi danset opp på Chateu neuff etterpå. Traff han dere LidoLido, men han nekta for at det var han, dust - jeg er jo fan! Veit åssen du ser ut da-h!

Nei, nå får jeg håndtere søndags-tankene mine. De er helt ekstreme ikveld! Gleder meg til å koble av med trening imorgen. God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar