mandag 26. mars 2012

Tell 'em that it's human nature.


"You say: go on. Where do I go?"
Your like an indian-summer, in the middle of the winter.

Var kjempe deilig å trene ræva av meg sammen med Heidi idag, stakkars jeg pressa ho kanskje litt for hardt. Men, det var ho som fåreslo at jeg skulle trene meg som PT på ho. Etter 2,5 time på sats, dro vi hjem å spiste middag hos meg. Telefonen min hadde dødd under økten, og jeg har nok aldri følt meg så hjelpesløs før! Hadde ikke lagret kontakter noe sted, ingen backup. Fikk noia og litt til, tenk om noen skulle ha tak i meg? Og hva skulle jeg bruke som vekkerklokke imorgen.. Helt insane hvor avhengige vi er av elektronikk nå om da'n!

Etter flere rop til Gud, krampeanfall og hysterisk trykking på skjemen - så våknet ungen til liv. Sto opp fra grava som Jesus på 3. påskedag. Himmelen åpnet seg, og jeg kunne se lyset igjen.. Helt til det svartnet for andre gang. Den fikk tilbakefall, men kom seg heldigvis til hektene igjen ganske fort. Må elske min iPhone, den har gått igjennom et helvette og skal snart få pernsjonere seg, og la en ung og sprek 4s'er ta over. Regner med han gleder seg til det. Nå har jeg tatt backup  på alt som er, sånn i tilfelle han skulle finne på å førtidspernsjonere seg.



Har tenkt på noe ikveld. Er egentlig ganske flink til å komme med gode råd, men ikke fader om jeg klarer å følge dem selv. "Ikke gå full og aleine hjem", "vær deg selv", "drit i han", "drit i det", "kom deg videre".. Herrejemin, klarer ikke noe av det her sjøl.. Men si det, det skal jeg. Det er somregel en grei begrunnelse bak det jeg sier også, så hvorfor skulle jeg ikke. Ahh, jeg blir gal av meg selv. Surrer rundt som en heftig bi-kube i hodet mitt. Blir ikke noe bedre av at jeg planta skallen hardt inn i skapet på jobben imorges, vi trodde nesten jeg fikk hjernerystelse - ble svimmel, kvalm og kjempetrøtt. Så vi får ikke håpe jeg svelger tunga mi når jeg sovner.

Noen som har noen råd om å følge sine egne råd? Makan.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar