fredag 30. mars 2012

Det er på tide, på tide, på tide..


"Sola skinner over Frognerparken, og fuglene synger nedpå' Aker Brygge."

Merker at det går lengre og lengre tid mellom hvert innlegg i det siste, kan henne det har noe med at været blir flottere og flottere og jeg vil nyte hvert sekund. Er så redd for å gå glipp av noe, hver eneste solstråle er en ren nytelse. Så skal jeg jo ha tid til å trene, jobbe og spise imellom. Tid ja, døgnet har ikke på langt nær nok timer. Skulle gjerne bare hatt et par til.



Uka har gått forferdelig fort, idag er det fredag og jeg kan nesten ikke huske at det har vært både tirsdag, onsdag og torsdag allerede. Har vært en fin uke! Med turer på brygga, noen drinker på fridays, en tur på Zinatra, masse trening, og avsluttet med streetdance idag. Har tenkt til å skvise inn den 6. og siste økten imorgen etter jobb klokken 15. Uten trening, har dagen nesten ikke mening lenger.



Jeg å Tina skulle egentlig bare "gå en tur" på onsdag, men det endte opp med drinker og mat på Fridays mens fotballkampen rullet over skjermen. Vi ble joinet av Lynni og tok oss en tur på karaoke-bar, dette er dokumentert.. På min nå (endelig) pernsjonerte iPhone.

IDAG KOM DEN NYE TELEFONEN I POSTEN! Var som julaften når jeg var fem år igjen. En hvit iPhone 4S ble sendt fra telenor-himmelen som en skytsengel til Grønnland postkontor. Takk til meg sjøl, som endelig fikk kjøpt en hel og pen telefon. Skal passe godt på den, tørr så vidt å røre den før jeg har kjøpt "beskyttelse"!

Nå er det nesten natta for meg, skal på jobb klokken 7 imorgen - galskap!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar