mandag 2. april 2012

Siden sist..


Så har jeg..


Hengt med Camilla og Anobis.


Camilla passa denna søte, men tynne bikkja - de er visst veldig ofte tynne, denne rasen.


Vi spiste sånn her digg wok med scampi.


.. Og drakk litt sånn her, mens vi pynta oss.
Så kom det folk, og vi dro på by'n.




Dagen etter dro jeg til BSN, der jeg fikk latterkrampe av mine egne aprilsnarr'er.. Og Jon trodde ikke jeg turte å gå i onepiece på Bunnpris. Never play a playah!

Toalettpapir er sinnsykt lættis, når man tenker seg om..

Så spise vi frokost, middag, junk og så på skumle filmer, så jeg nesten ikke turte å gå på badet aleine mer. Måtte sove på BSN sammen med Jon og Lynni. Så dro jeg på jobb idag..

Og nå kom jeg akkurat hjem fra dette:



Nå skal jeg hoppe i dusjen, og ha kaffedate med to koleger - bare fordi jeg kan! Livet er herlig dere (:
Hvordan var din helg?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar