torsdag 5. april 2012

FERIE!


Jeg kan ikke beskrive med ord hvor utrolig AWSOME og DIGG det er å ha fri fra jobben i hele fem dager!! Kunne spillt wordfeud i flere år uten å finne et som beskriver det jeg føler nå. 

Igår feiret vi påsken inn med vin, drinker, dans og venner på Oak. Var helt utrolig mye folk der på en onsdag, flott ungdom kaller vi det! Rakk også å ta en "hade-pils" med en kolega først, hun skal nemlig reise nedover til Afganistan med millitæret om en liten stund.

Idag har vi bare ligget å slengt inne på studenthybelen til Jon, mens vi har spist godteri og sett på South Park. Toppet det hele med en runde scrabble, før det var tid for parsermoni på Paradise Hotel. 




Kan jeg bare spørre om en ting, hva har skjedd med folka der inne? Sender seg selv hjem, og rømmer fra hele spillet.. Tv3 har feilet litt med å velge noen av deltagerne i år merker jeg. Og hvis Dennis også skal begynne å bli forelska og reise hjem, så vet jeg nesten ikke om det er noe grunn til å følge med mer.  

Håper de fleste har en like fantastisk påske som meg. Skal for det meste plage Jon i ferien tenker jeg, også kommer det noen venninner fra Sandefjord til helgen.. Så det kan jo bli SPENNENDE! 
Stay Tuned. 

2 kommentarer:

  1. Det har vært en helt sinnsyk påske med deg som "leieboer", har ikke vært plagsomt i det hele tatt! Bjus, både voksen og junior! Men det er godt vi er like vanskelige å be ut på byen, lættis!
    Men må si meg uenig om Paradise, det er jo tidenes deltagere i år! :P

    SvarSlett
  2. Verdens beste påske med deg Jonski! <3 Takk for den!
    Ja vi er ikke noen du må be to ganger:P

    Ja tidenes deltagere, men de er litt tøffluser da?

    SvarSlett