mandag 9. april 2012

Somebody that i used to know.



Påsken er helt over, klokka har slått 00:01.

Har hatt det kjempe kult, slappet av med gode folk. Fått tre nye venner jeg sikkert aldri kommer til å se igjen, og noen fler som kanskje dukker opp her og der + to nye følgere på twitter og en instagram-bruker. "Venner er som søppel, de er overalt" - hørte jeg noen si. Mine ekte venner som jeg har tilbragt påsken med, er ikke søppel og jeg er glad for at de er overalt, med meg!

Vi var ute på onsdag, fredag, lørdag og søndag. Kjempe morsomt og faktisk ingen bom-turer! Jeg og Jon har nerda South Park til den store gullmedalje, og paradise-gjengen har vært samla mandag-torsdag. BI-folk, ha ikke fordommer om dem - for der går noen av de mest geniale folka jeg har møtt, og kremen bor på BSN.




Har "så godt som slutta å røyke", så tror jeg bare skal fortsette den veien. Fokusere 100% på treningen, og da passer ikke røyk inn i bildet. Dessuten er det farlig, dyrt og lukter vondt! Right?
GLEDER meg til å trene HVER DAG resten av uka, har blitt heller lite prioritert i påska. Styrke, løping, zumba, streetdance, bodypump og powestep - here we go!

Det føles litt ut som søndag idag, og da kommer jo "søndags-tankene" mine strømmende på. Så nå skal jeg legge meg i senga og tømme huet, og krype laaangt under dyna der jeg skal sove hele natten, helt aleine.. Foreveralone. Brugata blir bare mer og mer skremmende, noen som vil flytte ut med meg? Eller evnt. leier ut en hybel? Ahhhhhh..

2 kommentarer:

  1. denne påsken har vært sykt bra! Drikke med deg er 100%-garanti for en bra kveld! Og ikke fortvil over dine tre venner, kanskje du møter dem igjen!
    South Park is the shit og flere sesonger er på vei ned! Du får ha en fantastisk uke og se frem til helgen! ;) Digger deg<3

    SvarSlett
  2. Jeg trenger ikke å se de tre vennene igjen ;) Har mer enn nok med deg!
    :D Digger deg JON! <3

    SvarSlett