mandag 18. juni 2012

Kom och håll om mig.


Idag var det tilbake til livet som "working class hero", litt deilig å vite at det triller penger inn på kontoen, men det var ganske villt behagelig med ferie også. Ja ja, bare en måned til neste ferieuke.


Dro en tur til alle jenters verste mareritt - gynekologen. Man lurer alltid på om man skal ta av eller ha på sokkene, de er liksom bare der.. Men, jeg kom til den besluttningen at jeg viser NOK hud allerede når jeg ligger spredd ut i stolen som en marsipankake på tilbud - så de ble på. Legen var så snill og flink alikevel, så det gikk som en "drøm". Jeg fikk tilogmed komplimenter for livmoren min "øøhm, takk!?", synd den ikke skal brukes til så mye. Ingen barnebarn på mamma i denna går'n.

Har hatt god treningsøkt med Heidi, det ble kun styrketrening på meg idag - siden jeg allerede hadde spredd bena nok, tenkte jeg på.


Etterpå diska jeg opp med middag, kylling i sursøt og ris.. MMM!



Nå har jeg ligget i senga i flere timer, blir alltid helt ødelagt etter legebesøk. Nerver i hytt og gevær!
Har fått musearm av å klikke inn og ut på blogger og scrolle nedover. Laget en helt ny spotify - liste og rett å slett tatt livet med ro etter en lang og herlig varmdusj.

Det er vel natta her snart, skal jeg ikke havne i søvnkoma og komme for sent på jobb - igjen.
Den leilighetsjakten tar foressten knekken på meg, mer stress skal du leite lenge etter. Bolig i Oslo er jaggu' ikke lett! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar