mandag 30. april 2012

Super koffein



Det var faktisk helt sykt på We love the 90's konserten, vi joika og Alexander Rybakk ravet med fela si sammen med Scooter på "how much is the fish". Satt ikke lenge i VIP-loungen før det klødde for mye i dansefoten til å sitte fem etager over scenen.



Igår satt vi på takterassen på BSN, sola skinte over Oslo og vi grilla kosepølse i god stemning med musikk i bakgrunnen. Når sola begynnte å dale ned bak Holmenkollen tok vi turen ned i 3. etage og så på fotballkamp. VIF-BRANN, det gikk dårlig for min del... Vi satt på Harry Potter, så det ble så sent at jeg sovna i fosterstilling etter 8mile.




Idag har jeg jobba 10 timer i strekk, uten pause. Løp hjem å prøvde å få i meg noe frokost, men da svikta hodet mitt å jeg holdt på å gå i bakken. Så jeg dro heller til Nydalen og så på paradise, og fikk servert varme rundstykker med diverse pålegg av Jon. Omnom! Nå er det like før jeg hiver i meg et par superkoffein-piller, vi skal se resten av 8-mile! Hysj, sov!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar