tirsdag 15. mai 2012

Harrytur og Sandefjord-lok.


Heisann og hopsann! Det har faktisk vært noen hektiske og innholdsrike dager i Sandefjord-Skien-Andebu.
"Fiska" på lørdag med noen venner, vi glemte helt å fiske og skravlet heller til langt ut på ettermiddagen. Vi spiste taco med jentene (og Egil), det var kjempe digg! Jeg fant ut at jeg faktisk ville ta meg en tur ut på byen i Sandefjord, for å se kjente fjes. Dro på koselig poker-vorspiel hos Svein sammen med noen gamle shell-kolegaer, topp stemning. Så ut på et sted som kalles Holdeplassen, og ble der i ca. 40 minutter - da hadde jeg faktisk møtt nok fulle bekjentskaper og fant ut at Sandefjord's uteliv er og blir litt for tamt for meg. Jaaaa, jeg klager! Så istede dro jeg hjem til en kompis og skravlet høl i huet på han.

Dagen etter  var det komfirmasjon. Taler, god mat, kaker og familie. Var faktisk ganske koslig, er så rart at kusinene mine allerede har tredd inn i de voksne-rekker.

På mandag ble det MYE soving, sovna rett før jeg skulle hente brodern på skolen. Jeg havna jo såklart i koma igjen, og slo av vekkerklokka i søvne. Takk gud for en snill mormor som henta han for meg. DÅRLIG storesøster, med evig skitten samvittighet. Uff!

Idag var det harrytur for alle penga med Helene & Amanda!






Strömstad-båten over, ekstremt god formiddags-buffèt og taxfree shopping før vi la til kai i söta bror. Derfra gikk det straka vegen (vel, noen u-svinger da..) til Nordby senteret. Ble shopping på newyorker og matbutikken, så en drive-in på Mc Donald's. Jeg kjørte veien om Oslo for å legge fra meg frysevarer og diverse stuff + hente min "gamle" iPhone som jeg solgte til Helene for 400 spenn og litt alkohol. Sweet deal!? Jentene og megselv ble meget imponerte over min by-råning inn til sentrum, forbi trikker og mennesker. Dette er dokumentert på film, der jeg banner og sverter på både taxier og røde lys, vi kom oss inn og ut av Brugata like hele, og det er jo faktisk det viktigste.

Nå sitter jeg i sofaen hjemme hos mimmi, og venter på paradise og mat. Deilig å slappe av etter MANGE timer i bil, men gud hvor morsomt vi tre jentene hadde det på veien. Tror mange skulle likt å vært en flue på veggen i samme rom som oss.

Nei, nå legger jeg beina på bordet og tar kvelden. Back to O-town tomorrow!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar