fredag 11. mai 2012

I don't give a shit, no one else can have you.


Halla på'ræ!
Siden sist har jeg trent ræva av meg, fått lønn, betalt noe som føles som tusen regninger.. Og jeg er visst ikke helt ferdig med det enda. Er nesten blakk igjen alt, så da må man dra over grensa og jakte på forsyninger. Igår var jeg på Rignes summer call -party med noen koleger, alkoholen fløt bokstavlig talt rundt og var gratis, mens finger'n spilte plater. Kjempe god stemmning, synd jeg skulle på jobb klokken syv idag tidlig. Ellers har jeg nesten hatt hvite uker.. I know, whaaat?



Nå sitter jeg svett på toget, etter en heftig dansetime med Michael Jackson.. Nei vent, Mats Weinholdt var det visst han het. Nydelig ghost - koreo til "To bad". (youtube youtube..) Og grunnen til at jeg sitter på toget er fordi jeg har FERIEEEE, og skal hjem til kjære mor og resten av go' gjengen. På søndag er det konfirmasjon til enda en kusine, sykt hvor fort tiden går! Husker det som om det var igår da hun krabbet og brukte bleie. SLUTT Å VOKS!

Have a nice one, for det skal jeg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar