onsdag 23. mai 2012

LONG TIME!


Blåser støv av bloggen.. 

Siden sist jeg var innom her har det vært nasjonaldag her i Norge, og sommeren har kommet for fullt! 
Jeg har ikke vært utro, jeg har rett å slett ikke hatt nett hjemme i Brugata. Forhåpentligvis så er det rett rundt hjørnet. 

Festen startet natt til 17. mai og varte helt til 19. mai, da kastet jeg inn barhåndkle og takket for meg. 
Nasjonaldagen var flott, fikk se litt av barnetoget, spist masse MAT,  drukket sprit og vært innom friday's på brygga sammen med mye flotte personligheter. 

Som sagt har sommeren kommet for fullt, iallefal her i hovedstaden. Parkene fylles av engangsgriller, flaskesamlere, bikini-babes og halvnakne hunk's. Har ligget i slottsparken aka "hunksville" og stekt i to dager, har fått farge allerede.. Den kalles rød, but still - farger er farger som Jalsberg-mannen sier. 
Igår satt vi en stor og glad gjeng på balkongen til Tina. Grilla pølser, drakk sprudlevann, tæna og spillte "aldri aldri". 




Livet er fantastisk, akkurat nå! 

1 kommentar:

  1. Whoop whoop, og livet skal fortsette å være godt fremover! :D

    SvarSlett