søndag 15. april 2012

Please don't go.


God søndag!

Igår var det fyll og fanteri på BNS, har en del artige filmer og bilder av det på mobilen. Men tror jeg skal spørre om tilatelse før jeg poster så mye av det. Det var ikke mangel på alkoholinntaket, drikkeleker eller god stemmning. Bra musikk og bra mennesker, rett å slett awsome.
"snakkas!"
Noen av oss var vel mer drita enn hovmester'n på julaften, men vi klarte å rulle ut døra og ta t-banen ned til byen. Hadde det morsomt og kult, helt frem til Stortinget (?) der en dude plutselig dukket opp å skulle bråke, jeg fikk meg et slag midt over øyet.. (Syke, ubrukelige menneske som påstod han kjente mafia'n i Oslo? Men han var ikke så høy i hatten når jeg sa jeg kjente morra hans!) Og akkurat hva som skjedde rett etter det er rimelig tåkete. Det neste jeg husker er at jeg er ved yatzy, og plutselig er alle borte. Møtte heldigvis på en av dem, så vi kom oss inn på utestedet. Der var det romperisting og danseløver før brannalarmen gikk (...), det brant ikke, så istede danset vi jenka opp trappen mens vi ropte "brannalarm er konge, shalalalala!" Løp til bussen og kom oss tilbake til Nydalen etterpå, og nachpielet varte i syv lange og syv breie, til det kun var tre igjen. Da satt vi på slipp Willy fri, og jeg fikk sippa litt før jeg sovnet for andre gang.

Våknet vel rundt fem-tiden, lettere desorientert og klein med en kul over øyet og et lite blåmerke. Pyttsann! Så ble det VIF- LSK, etterfulgt av pizza og is. Knall kveld med folket idag også! (:
MÅ foressten sjekke ut BSNlivet.blogg.no > lover at munnvikene vil vende seg opp.

Nå er det nesten natta her i Brugata, "roen" har senket seg så godt det er mulig og Justin Bieber synger "if I was your boyfriend", så det er vel egentlig på tide å sjekke seg for hjernerystelse og hoppe i sengs.
Natta bloggen <3

1 kommentar:

  1. Det var en kveld som gikk rett i glemmeboksen, men som samtidig ikke komemr til å bli glemt! For en kveld!!! du må forresten huske å ta back-up av iphonen din så du ikke mister de filmene og bildene. De er GULL verdt! hahaha! Men Annie, du må komme deg inn på BI så du kan komme deg inn på BSN! Stemning 24/7, uansett! Hahahaha.

    SvarSlett