fredag 13. april 2012

Fredagen fra helvette.



God helg, barn!

Begynnte på en HEFTIG tre-dagers kur med antibiotika igår. Dro på jobb idag, men måtte bare dra hjem igjen fordi magesmertertene kjentes ut som en atomkrig inni der. Kvalm var jeg og, udigg! Så jeg dro hjem å lå i koma frem til klokken 16:00, da tenkte Annie at "nå er jeg frisk", å dro på streetdance. Det var ikke lurt, ikke klarte jeg å danse eller følge med, vrikka beinet og magen kjentes ut som et dragsug, og jeg skalv. Da var det bare å gå hjem å legge seg i dusjen - type fosterstilling.



Så denne fredagen kunne vært bedre for min del, men pytt! Det kommer flere fredager, som ikke er den 13.
Skal ha en hau med visninger her førstkommende tirsdag, jeg skal nemlig flytte ut - forhåpentligvis ALEINE! Åhh, den tanken frister mer enn en sandstrand i Spania akkurat nå. Nesten.. Så det er bare å hyle høyt ut om noen vil ta over rommet, eller leie meg en leilighet (:

Håper alle dere får en superduper helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar