tirsdag 13. mars 2012

Para-para Paradise..



Jeg er skuffet over meg selv, virkelig.

For andre året på rad, så sitter jeg å glor på paradise hotel. Tv3, damn you to hell!
Jeg som var den STØRSTE motstanderen av paradise i 2010, og nekta å se på det uansett om "alle"andre gjorde det. Nå sitter jeg her da, og sikler på denne mannen med stor M!


DENNIS! med stor D. Har dere sett øynene hans eller????
Du topper tilogmed fjordårets Kim med stor T!


Programmet er jo som snytt ut av nesa på en patetisk 14 åring, og det er kun spill på sex og drama. But hey, sex selger som faen og det vet tydligvis tv3 også. Jeg blir flau av å innrømme det, men jeg er jo ikke hekta.. Tror jeg. Har jo egentlig ikke tv hjemme, så det er bare flaks at jeg har vært hos venninner de to gangene det har rullet over tv-skjermen. Det går visst ann å se det på internett også, så da sier jeg "goodbye" til mitt liv, og blir en paradise-tilhenger som alle de andre barna. Det koster dyrt å passe inn i dagens samfunn.. Må bare nevne ho Iselin, nei vent - jeg trenger vel egentlig ikke si noe..

Så, følger du med på katastrofen?

1 kommentar:

  1. SV; ja er spennende å høre om andre som opplever sånne ting også. jeg ser ikke på paradise hotell men jeg så første sesong og aldri mer etter det.

    SvarSlett