søndag 11. mars 2012

Heaven is a hill.



Har hatt en helt fantastisk og perfekt helg. Fyllt med venner, koleger, god mat, alkohol, og ikke minst snowboard! Middagen i Nydalen igår var en suksess, guttene spise iallefall opp all maten sin.. Og min! Vi så på filmer og jeg kom meg ikke i seng før 04:30, det er et sjakktrekk når man skal stå opp klokken 07:00 eller? Men, jeg fikk det til! Sovna litt på bussen opp mot Norefjell - og da følte jeg meg fullstendig uthvilt, faktisk. Sikkert fordi jeg blir så gira hver gang jeg spenner på meg mitt elskede burton-brett!

Var PERFEKT vær, fantastisk utsikt, upåklagelig føre, kjekke gutter, gode venner og gratis mat + drikke. Kan ikke bli bedre enn det på en søndag?



Det var kjempe morsomt å se ALLE "menyerne" fra de forskjellige butikkene i Oslo og Akershus, flott stor gjeng! Etter en lang og minneverdig dag i bakken rullet bussen sakte men sikkert mot Oslo igjen. Nå ligger jeg i senga, nydusjet og utmattet. Hodet treffer puta med et brak om noen få sekunder, vedder på at jeg får sove som en baby! Takk til alle som gjorde denne helgen så flott.

Hvordan var din helg?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar