søndag 18. mars 2012

Urutinert blogger.


Har ikke blogget siden mandag (!)
Tirsdag og onsdag bestod av venner, trening og jobb. Selvfølgelig litt Paradise og One tree hill imellom slagene. Har vært tre høytider siden sist, fikk dere med dere Beef and BJ-day, Phi-day og st. Patricks day igår?

På torsdag fikk kompisen overtalt meg (var ikke vanskelig) til å bli med på spritfestivalen på studentenes hus "Shnas" i Nydalen. Ekstremt bra, ta dere en tur dit på en torsdag - jeg garanterer god stemning, pene mennesker og flinke folk bak bardisken. De slår på stortomma når det gjelder arrangementer, var der på tørstetorsdag for noen uker tilbake; alt i baren 25,-  Lik facebook siden HER.
Bilder fra spritfestivalen kommer i løpet av uken. Jeg var helt utslått på fredags-morgen da jeg skulle på jobb klokken syv, men det var verdt det!

Fredag ble tilbragt i dansesalen på SATS, og i senga på rommet mitt.. Jobb på lørdag, før det var på'n igjen. Dro på bursdagsvors og en tur på Politiker'n før det var nasj hos meg. Idag skal jeg slappe heeeelt av, før jeg starter på en ny uke med mye trening og sol  forhåpentligvis?

Her er noen oppdateringsbilder. Enjoy!
En kveld med min roomie, the swedish house mafia.
Har trent opp vaskehjelpen..

Lager frokost til meg og Lynni i solsteika.
Bursdagsvors med jobb-jentene igår.

Lagde selvkomponert lavkarbo-middag uten å tenke over det. Stolt!

Have a nice one.
Lik facebook siden min HER.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar