mandag 13. februar 2012

Mondays...


Egentlig så er jeg ikke så stor fan av mandager, men det er jeg vel heller ikke aleine om?
Det var ikke bare lett å komme seg opp av senga klokka syv idag, heller ikke like lett å krabbe bort til jobb og være der i 8 timer før jeg skulle trene i halvannen time. Men, jeg er glad jeg gjorde alt sammen.
Foto og redigering: Amanda.// Ring fra Glitter.

Nå sitter jeg mett og fornøyd med hårfarge i håret, er lov å pynte litt på fasaden før valentines - selvom man ikke skal på date eller har kjæreste. Noe skal jeg nok finne på imorgen, men det trenger ikke å være hjerte-relatert for min del, skal iallefall ha en heftig treningsøkt! Men ønsker alle hjerter en fantastisk valentine's day med deres elskede, venner eller familie. Ta vare på det du har, for ingenting varer evig! 

Skal du noe spesielt imorgen?

4 kommentarer:

  1. Håper du ble fornøyd med bildet (: Flink du er som trener !

    SvarSlett
  2. Jeg skal være vikar på skole på dagtid og jobbe på coopen på ettermiddagen, hehe. Det verste er kanskje at mannen kommer hjem midt oppi det, han har vært borte i seks uker :S

    SvarSlett
  3. Sv: takk skal du ha :-) det står "Strengt" på armen min :-)
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  4. Jeg skal sette meg alene i sofaen min og trøkke i meg lovehearts :)

    SvarSlett