tirsdag 14. februar 2012

Be my valentine.




Jeg blir forbanna...
Neida, jeg skal ikke være en patetisk drittkjerring på denne dagen i år. Skal ikke si hvor ekkelt jeg synes kjærestepar er eller hvor idiotisk det er å bruke flere hundre kroner på sine kjære denne dagen.. For da hadde vel alle tenk det samme som meg "ho er bare misunnelig.." Er jo egentlig ikke det? Har liksom ikke tenkt så langt enda jeg.. Har faktisk vært kjempe blid i hele dag, selvom det har vært et rent helvette på jobben så har jeg hatt på smilet og delt ut klemmer i øst og vest.



Så akkurat en fyr med caps og baggy jeans som kjøpte 2x24 små lys og to store kubelys, jeg tenkte faktisk "tnååh!", enten så er han forferdelig glad i levende lys eller så har han en utrolig heldig jente som kommer til å bli ganske overraska når hun kommer hjem (?) Gutta sto i kø på blomsterbutikken både på city og gunerius, og på jobb så var det en som spurte meg om hvor man kunne kjøpe hjerteformet konfekt, fordi han MÅTTE gi det til dama si, sammen med en langstilket rose. Mannfolka har virkelig satsa skinka i år føler jeg. Haha!

Jeg har trena, og nå sitter jeg å venter med å spise middag - skader ikke å være sulten i ti minutter til, kanskje er det noen som ber meg på middag eller film? I siste liten.. Neida, nå skal jeg spise og kose meg. Ta meg et glass vin eller fler, og slappe helt av. FRI IMORGEN!

Gjort/skal du noe spesielt idag?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar