søndag 12. februar 2012

Weekends.


Har hatt en fin helg i Sandefjord og Porsgrunn.
Idag har jeg feira mimmi's bursdag, 65 år! Og verdens beste mamma på morsdagen. God middag og verdens beste kake som heter blåbær-kake. Mmm!

Igår var det helt villt! Kom til Porsgrunn med bussen og ble henta av verdens beste Helene, var så godt å se henne og resten av jentene igjen. Vi begynnte å ordne oss på beste jenters vis, med vinglasset godt plantet i hånden. 





Kjole, Lace// Ringer, Glitter//


Det kom fler og fler go'jenter og to go'gutter etterhvert, herlig stemning, teuilla, drikkespill og latter før noen av oss tok turen videre på byen. En taxitur og tre utkastelser senere (ingen komentar..) så befant vi oss på Porsgrunns hippeste utested (?) Park. Det var det stappfullt og klamt, men kvelden ble morsom. En ikke så smart fyr, prøvde å få meg til å danse vals og salsa.. Endte med at jeg lå på gulvet, og at kneèt mitt er blått igjen. Når vi kom hjem til Helene igjen, så var jeg i rimelig godt humør og bare lo konstant mens jeg lå på gulvet. Jeg slokna etterhvert, etter noen heftige diskusjoner om fyllekjøring og glass.. To stykker prøvde å vekke meg da jeg fikk en melding de VISSTE jeg ville svare på, men jeg bare sa "jaaaa" og rulla over på siden.

Våkna kriminelt tidlig idag, og det var ikke de andre så begeistret for så jeg måtte pent legge meg ned og sove igjen. Takk for en fantastisk dag/kveld/natt folkens, dette må gjentas!!

Nå er toget jeg sitter på i Drammen, så er ikke lenge igjen før jeg er tilbake i Oslo.. Back to basics og jobb imorgen, helgen er så altfor kort!

3 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Jeg bor i Skien<3
    Yes det funka!
    du er såå pen! du er så søt" digger bloggen din!

    SvarSlett