fredag 24. februar 2012

If I wake up tomorrow, will you still be there?


Hei alle hjerter.

Var ute igår, ja jeg vet at det var en torsdag. Men der har du meg - bad to the bone.
Det var 25 kr for alt i baren på Shnas, og da kan man jo egentlig ikke la vær av å gå. Fikk med meg Lynni og roomie Björn, som flytter tilbake til söta bror på onsdag. Nei, jeg kommer nok ikke til å klare meg uten han. Hvem skal si "natta snygging", lukte på håret mitt og gi meg klemmer? I'ts a hard HARD life. Men, vi hadde det iallefal kult igår! Jeg orket ikke nachpiel (tro det eller ei..), skoene mine tok nemlig livet av beina. Så snille Jon Andrè lot meg låne hybelen hans i Nydalen, mens han dro til Majorstuen på nach. Fy faen, har alle mennesker i HELE verden mykere seng enn meg? Skal gifte meg med senga hans, serriøst!
Rundt klokken syv ble jeg brå-vekket av en kamerat som jobbet på Shnas, han var akkurat ferdig på jobb og ville ikke legge seg. Jeg skvatt så jeg holdt på å daue, jeg hadde tydeligvis ikke låst døra.. Men, det var greit for da hadde jeg selskap i et par timer før jeg la meg til å sove igjen.


Har vært på streetdance, levert nøkklene til Jon, spist, sett på One tree hill og "Pus in boots". Nå er jeg klar for senga (den harde..) og ikke like klar for jobb klokken syv imorgen.. Alle skal få!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar