tirsdag 21. februar 2012

Tirsdags-trøtt..



Lurer på hva det er med tirsdager, blir alltid så innmari sliten etter jobb.
Bestemte meg for å ta treningsfri og prioritere rydding av kjøkken, skal være visninger her idag.. (Og det er vel ingen andre som rydder?)

Har verdens største poser under øynene, noen som har en kur?
(digg genser fra BikBok, hvis noen lurte)


Som dere kan se, så orker jeg bare å sitte i senga og spille wordfeud (...) Kanskje jeg orker å se på gossip girl også. Ja, det må til. Måtte støvsuge leiligheten for å ikke sovne mens jeg ventet på at middagen skulle bli ferdig i ovnen.

Får besøk av en kompis som jeg ikke har sett på lenge senere, det blir sikkert koselig.
Imorgen skal jeg trene i to (!) timer, fordi jeg skulka idag, huff.. Dårlig samvittighet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar