søndag 26. februar 2012

The sweetest taste of sin.


Hei søndags-folk!   

Igår tok jeg livet heeelt med ro etter jobb, dro til to venninner og spiste middag mens vi glana på tv. Det kom to kamerater + ei venninne til. Vannpipe og syke samtaleemner oppsumerer kvelden ganske greit vil jeg si. Da gutta dro så var det jente-tid. Fy fader jeg ler meg ihjel! Ble sykt hypre alle sammen, satt å beatboxa å lagde våres egne acapellas helt random. Har en video, men jentene vil nok ikke ha den på nett - så jeg skal spare både de og dere for det. (kanskje jeg får overtalt dem senere.) Jeg var vel i seng rundt fem-tiden.



Sto opp klokken halv to (!!!), spiste tidenes frokost og rydda før vi dro ned til byen.
Sola sto høyt på himmelen, fikk skikkelig vår-feeling. Photoshoot ved slottet og en tur over Karl Johan, før vi endte kvelden på Egons med en kaffe og en cheeseburger på Mc'donalds. Imorgen er det rett tilbake til 5-dagers trening, føler at kroppen har fått i seg alt for mye søppel denne helgen.

Sånn ellers, så er jeg blakk, singel og livet er vel fortsatt hærlig?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar