mandag 6. februar 2012

Get skinny!



Ta overskriften med ei klype salt.

Tenkte å dele mine motivasjons-tips med dere, når det gjelder trening.
Jeg trener nå 5-6 dager i uken, og jeg klarer ikke gå hjem etter jobb om jeg ikke har vært på sats og pumpa i minst 45 minutter hver dag. Er nesten kvitt de irriterende lovehandels'a og magen ser flatere og flatere ut for hver uke som går. Resultatene vises, og jeg elsker det!



  1. Finn ut hva du vil få ut av treningen din, og sett deg et mål. Kanskje vil du stramme opp litt og gå ned noen størrelser, eller få mer markerte muskler? Når du har nådd målet ditt, så flytt det fremmover og lag det større.

    2. Du kommer til å se resultater innen kort tid, og da kommer motivasjonen mer og mer av seg selv.

    3. Lag en spilleliste, og hold den oppdatert. Musikk er utrolig viktig for meg når jeg trener! HER er lista jeg bruker fortiden.
4. Lag en "timeplan" for når og hvordan du skal trene den kommende uka, det gjør jeg hver søndag. Da har du ingen unsklydninger for å ikke dra på trening, du har nemlig satt av tid. Lag en avtale med deg selv, og hold deg til den!

5. Spis sunnere og oftere! Det er absolutt ingen fornøyelse å trene på tom mage. Vent minst èn time etter du har spist med å trene, og spis rett etter trening - da er forbrenningen din på topp, og kroppen trenger påfyll! Ta gjerne vitaminer og/eller kosttilskudd.

6. Få deg en treningsbuddy, eller trener du kanskje best aleine? Jeg trener best aleine, for da kan jeg konsentrere meg om meg selv og pushe meg til mitt ytterste. Men det er også super motiverende å ha en venn du kan trene med, så kan dere pushe hverandre!

7. Ta en veiledningstime med PT. De er ekspertene, og de kan vise deg hvordan du trener riktig! Det er en grunn til at de jobber der, så bruk muligheten!

8. Finn ut hva du liker, og varier! Selv er jeg en stor fan av elipsemaskinen og mølla, veldig glad i å trene styrke og gå på dans-relaterte timer. Det finnes så mange muligheter på senterne om dagen, og utrolig flinke instruktører og personlige trenere!

9. Tenk, det er ikke lenge igjen til bikinisesongen!

10. Jeg LOVER deg at du kommer til å få MYE mer overskudd, og at du blir kjempe fornøyd med deg selv. Kroppen produserer noe når du trener som får deg til å smile mer og le, jeg kødder ikke engang! Jeg har aldri følt meg så positiv og sprek som det jeg gjør nå for tiden.

Så få hodet ut av rompa og sett igang, til syvende og sist er det bare du som kan gjøre en endring. Alle har godt av å trene, og du kommer til å føle deg SÅ mye bedre! Husk å belønne deg selv, viktig viktig. A brother gotta eat!
Lykke til!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar