søndag 5. februar 2012

Icebox



Hola!

Jeg er definitivt ikke skapt for å leve i Norge. Jeg fryser rævva av meg her, blir deprimert av å se ut vinduet og kjenne den kalde lufta bre seg ut i rommet. Ikke får jeg stått på snowboard heller, så hva skal vi med denne kulda og snøen da egentlig? Tre måneder igjen, tre måneder.. Jeg pleier å skryte av at jeg er viking, men det må være en fryktelig kaldblodig en da. Varmeovnen på rommet fungerer ikke, så mamma ringer meg annenhver time å spør om jeg ikke har frosset ihjel. Neida, joda.

Ingen melder seg frivillig til å varme meg heller så, får bare ligge her under dyna å synes synd på meg selv da. Skulle gjerne ha drukke te, men noen har visst tryllet bort alle te-posene mine??? Kjøp deres egen jævla te..



Igår var jeg i bursdagen til Jon Andrè sammen med Lynni, Una og en heeeel gjeng andre mennesker. Noen bestemte seg for å tryne over meg og gjøre den flotte kjolen min våt, noen pissa i heisen og noen spydde i vasken.. Velykket BI-fest med andre ord? Jon ble iallefall SUPER glad for scrapbook'en han fikk av oss jentene, så glad at han gråt store krokodilletårer!! Har kanskje noe med all champagnen han hadde drukket tidligere å gjøre.. Vi dro videre på en stor fest på st. hans haugen, møtte mye kjente fjes før festen ble kortsluttet der også. Presten i etagen over var ikke mektig glad i festligheter kan jeg forestille meg.

Såå, vi måtte vente på bussen i 20 min sammen med en fyr som aldri holdt kjeft.. Det var sikkert hundre minus ute, ble enda mer glad i kulda og tynne strømpebukser etter det. Tok hele natta under to dyner og to tepper for å få varmen tilbake. Haha!

Til helgen stikker jeg kanskje en tur ned til Sandefjord, må besøke to bursdagsbarn (mimmi og kusine), hvis lønna mi tillater det da. Er ikke sinnsykt billig å reise frem og tilbake!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar