tirsdag 10. januar 2012

Å så sinna!




Jeg er så forbanna på meg selv, så sykt forbanna.
Har så lyst til å vrenge meg ut av min egen kropp, så jeg kan banke meg selv opp. Jeg har vært så sykt dum, har aldri gjort noe så idiotisk i hele mitt liv, mot meg selv.

Får endelig sjansen til å gjøre noe jeg har hatt lyst til kjempe lenge, bli kjent med noen jeg virkelig vil kjenne.. Hva gjør jeg? Fucker alt til, gir det ikke en sjanse en gang. Bare fordi jeg ikke tror på meg selv "ikke prøv engang, du får det ikke til". Er så lei av å gjøre sånne småfeil, som har så utrolig stor betydning for min videre "lykke".. Har (unnskyld utrykket) faen ikke håp akkurat nå.

Må ta meg sammen, hoppe over dette og gå videre. Har lite lyst til å gjøre det, men etter hva jeg gjorde på lørdag, så er det null sjans i helvette for at jeg får en slik sjanse igjen.




Livet ass!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar