torsdag 12. januar 2012

Vaskemaskinen fra helvette!


Yes, nydusja og ferdigtrent.
Er så forferdelig sliten og trøtt, så jeg trengte sterkt å legge meg ned i senga og slappe av før jeg skulle pakke reise-baggen. Men akkurat da hodet traff puta så hørte jeg et helvettes leven fra badet, jeg spurtet inn og fikk se det tankene fryktet - døra på vaskemaskinen hadde hoppet av igjen! Det sprutet vann til alle kanter og undertøyet mitt ble med strømmen ut av maskinen.. DIGG! Og noen har rotet bort teipen, så nå sitter jeg vaskemaskinvakt på gulvet med ryggen mot døra på den helvettesmaskinen.

Ikke mitt mest positive øyeblikk..





Over til noe annet. Jeg har trent fulle treningsuker i det siste (5 dager). I dag var jeg på noe kaldt "piloxing", som du kanskje hører på navnet er det en blanding av pilates og boxing. Anbefales! Kjempe grei utgang av denne treningsuka, det ble med 4 dager. Men, til lørdag så skal jeg stå på snowboard og det er good trening i seg selv. Skal nemlig besøke min BESTE venninne i hele verden imorgen. Hun bor i Kongsberg, og til søndag skal vi på harrytur over grensa. Gleder meg stort!

Nå håper jeg den vaskemaskinen snart er ferdig...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar