mandag 30. januar 2012

Playlist.



Hei alle barn.

Føler meg tusen ganger bedre enn jeg gjorde i morres (med 99% overdrivelse). Den beste medisinen er som alltid søvn, sove sove og sove litt til. Har fått i meg litt svenske kjöttbullar og snart må jeg spise igjen. Magen min gikk nesten innover før jeg spiste (positivt på en måte, men..) Satser på at jeg er frisk nok til både jobb og trening imorgen, for dette latskaps-livet er ikkeno' for meg. Har mekket spillelistene mine på spotify, HER er en av dem - mye god musikk. Har fikset på instillingene i komentarfeltet, så nå kan alle komentere. Fortell meg gjerne om hva du synes om spillelista.



Tror speilrefleksen min har sagt farvel og hoppet i døden, krysser fingrene for at det "bare" er batteriet og ikke kameraet det er noe galt med.

Holdt på å shoppe opp alle pengene jeg ikke har på nelly.com istad, men jeg kom til fornuft og fikk snakket meg selv ut av det "Du får vente på lønning". Er ikke sundt for lommeboka å kjede seg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar