søndag 29. januar 2012

Längtar efter något som kan rädda mig


Klokken er 7:30 mandags morgen, og jeg har pause fra feber-komaen min. Klarte ikke å komme meg på jobb idag. Øynene renner hver gang jeg hoster, og det høres ut som om jeg har drukket whiskey med trakt og røyka i 40 år på en gang.




Har vært ute av senga to ganger det siste døgnet, en gang for å lage te og nudler, og en gang til for å kaste nudlene og lage mer te. Har ikke spist noe, og jeg tror ikke jeg får i meg noe med det første heller. Har INGENTING som frister her, og det er jo ikke sånn at jeg har noe penger akkurat nå heller. Hater det her, får ikke trent idag og får ikke gjort noe annet heller. Har ikke tid til sykdom! Hvem melder seg frivillig til å få meg frisk?

Foressten, det "prosjektet" mitt.. Legger det på is, så det kommer ikke noe flere oppdateringer. Desverre. Haha, skuffelsene tar aldri slutt.. Tror aldri det var noe håp der uansett.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar