søndag 29. januar 2012

I need a doctor.


Bråvåknet på sofaen av at jeg ikke fikk puste, det kom en helt sykt merkelig og skummel lyd fra brystet mitt, litt som "The grudge". Nå har jeg kommet meg hjem til senga, etter en mindre behagelig buss- og banetur. Quote Monica: "du ser litt ut som trailer trash", ja jeg var en vandrene motekatastrofe. Høye heler, joggebukse (juicy style), pulesveis og langt strikkeskjerf. Røde øyne hadde jeg og, sikker på at alle foreldrene på disney on ice advarte ungene sine mot meg når jeg vingla forbi spektrum.

Har spurt om noen vil ta vakta mi imorgen, men det ser ut som det blir jobb på meg. Kan ikke si jeg gleder meg. Er svimmel, tett og full av feber. Kjennes ut som noen har kloret meg i halsen. Usj, hater å klage. Nå blir jeg under dyna resten av kvelden. Skal spare dere for obligatoriske bloggbilder denne gangen også. Trust me, you don't wanna see this.

Haha, tok meg to timer å skrive dette inlegget. Sliten?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar