tirsdag 31. januar 2012

Så bare..


På lørdag så bare:

Diggeste! Synes jeg blir så utrolig sexy med oppsvulmede knær og blåmerker, bra jeg ikke får blåmerker bare vinden blåser på meg, eller noen ser hardt på meg da (...)  Ble nesten black n' yellow på lørdag. Hah, sånn går det når man satser skinka på dans.

Idag måtte jeg dra på jobb. Men fikk gå tidlig siden formen suger hesteballe enda,  så bare:


Shiiit, mastercardet fungerte for første gang siden sommeren. Endelig litt god karma til meg også. Sånn Fjordland shit er foressten ikke digg, men jeg er for syk til å lage mat. Ikke diss! Hadde lyst til å gå å trene, så bare: æsj, jeg er fortsatt sjuk og hoster opp innvollene mine. Digg, igjen!

Skulle legge meg til å sove, så bare: FAEN, jeg skal på personalmøte i fem timer klokka 17:00. Digg.. Livet ass!

Haha, så bare: elsker min egen humor idag ass.. ASS!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar