fredag 20. januar 2012

Lovestreetdance


Jupp, fredag!

Forsov meg idag, eller.. Glemte at jeg begynnte på jobb en time tidligere enn vanlig. Så dagen startet med løping, og stress og pes og mas. Ikke bra! Men, humøret og fredagsfølelsen kom raskt og lettet på stemingen. Etter jobb dro jeg hjem å hoppet i treningsklærne før jeg gikk til sats. 

STREETDANCE, tidenes beste time! Og tidenes heiteste innstruktør (flink er han å!). Jeg er sikker på at jeg så ut som en forelska hvalp med halen mellom beina, der jeg prøvde så hardt jeg kunne å imponere han.. Men, jeg kan si med hånden på hjertet at jeg trenger minst èn time til før koregrafien hans sitter (syyyk koregrafi forressten.) Selvom han har ødelagdt knærne mine av all den gulv-sliding'a så tilgir jeg han, fordi vi skal gifte oss.. Han vet det bare ikke enda. Neida, joda.. Neida! Jeg gidder ikke si hva han heter, for da bare googler dere han.. SÅ kommer dere å stjeler fredagene mine. Grrr! haha. Takk for blåmerkene, kjære.

Tidlig kvelden idag, og tidlig opp på jobb imorgen - før det er ut med jentene! Gleder meg.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar