lørdag 3. mars 2012

Live your life.



Live like there is no tomorrow:
Det er en metafor jeg ikke skjønner helt. Hadde jeg gjort det hver dag, så hadde jeg både blitt kriminell, rusmissbruker og tøffel på en gang. For hvis jeg skulle dø imorgen, så hadde jeg stjålet en stor tv og et hjemmekinoannlegg, rana en bank og kjøpt et fly slik at jeg kunne hoppe i fallskjerm. Hadde spist all den dritt maten jeg kunne føle for, og drikke meg full og sette ett skudd.. Skal jo kanskje dø alikevel eller? Og hvem vil vel dø aleine? Så måtte jo funnet meg en kjæreste på et par timer. Måtte truffet hele familien og alle venner hver dag, og fortelle dem hvor mye de betyr for meg.. Det kan jo henne jeg aldri ser dem mer? Nei, nei, nei. Det der funker ikke for meg.

Men,
Live life to the fullest:
That I can relate to! Drøm, lev, elsk og hat. Utforsk og opplev, ikke tenk at du har verdens dårligste tid og ikke bekymre deg for mye. Det er ikke sikkert du lever i morgen, men da har du iallefall ingenting å angre på. Gjør det du har lyst til, når du har lyst til det. Ikke stress for mye, livet er for kort. Den liker jeg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar