torsdag 1. mars 2012

Keep your head up.



Er egentlig ikke inspirert i det hele tatt, bare trist fordi verdens beste roomie har flyttet til et annet land. Og det verste er at jeg ikke aner når jeg ser han igjen. Savner deg Björn!


Haha, beste bildet!

Var på zumba igår, og fulgte Björn til Oslo S etterpå. Meg å Viktor ble nesten på gråten da vi sendte han inn på toget. Godere gutt skal du leite ganske lenge etter! Vi kommer til å savne deg kjempe masse, håper du får en fin tid hjemme med familie og venner i Sverige. Borte bra, men hjemme best?

Idag sløyfa jeg treningen, har nemlig ekstremt vondt i mellomgulvet av en eller annen merkelig grunn. Håper det gir seg snart, er litt skummelt synes jeg. Så jeg har slappet av med one tree hill istede, fy fader jeg griner, ler og blir sjokkert av den serien, det må være den beste i verden. Livet mitt kommer til å bli tomt når de slutter å produsere flere episoder. Ryktene sier at dette er siste sesong, håper de ombestemmer seg!

Nei nå tar magen min livet av meg, legger meg. Jobb, trening, kaffe med jentene og kick off for Oslo city imorgen. Tight ass schedual! Natta!

LIK MEG PÅ FACEBOOK HER.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar