torsdag 16. februar 2012

Pretty powerful.



Var på powerstep, nå må jeg ha en lang powernap.
Once again, verdens beste zumba instruktør er powerstep instruktør også. Da vet jeg om en time jeg skal bli flittig bruker av på torsdager. Thank you thorn! Er sinnsykt sliten og elsker det, er ikke noe bedre følelse enn å vite at du har pusha grensene dine og brukt kroppen for alt den er verdt. #Denfølelsen..



Var stess som f. på jobb idag også, men det er tydligvis da jeg jobber best. Ble ferdig før tiden, og kunne dra akkurat klokka 1800, digger når ting går som de skal.

Har egentlig ikke noe kult å fortelle dere idag, bortsett fra at jeg kanskje har funnet ut hva jeg skal bli når jeg blir "stor": Personlig trener! Har funnet ut at man ikke trenger studiekompetanse, og at man kan jobbe heltid vedsidenav. Jeg kommer sikkert ikke til å ha så mye sosialt liv de helgene jeg går på skole.. Men det er vel kanskje verdt det? BARE ni ganger, det er jo ingenting. Har tenketid frem til august, så vi får se hva det blir til. Elsker jo trening, så det hadde ikke vært feil å gjøre et yrke ut av det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar