torsdag 16. februar 2012

I'll be on top



"It's not WHERE you're from, it's HOW you dance."


Har vært forferdelig produktiv idag, om jeg får si det sjøl.
Ble vekt klokken halv ti, da skulle vi synge bursdagssang for Viktor. Han fikk gaver og klemmer, så gikk vi i butikken og fanga litt frokost.

Jeg dro på kafè med Lynni og Linnie (sært..) Kjempe kos var det. Spiste på subway, der diskuterte vi innvandring, religion og andre fancy ting som ikke er intressangt (..) Blir så sinnsykt hissig av sånne samtaler, og man kommer jo aldri noen vei. Klage klage klage.

Zumba klokken 1900, og idag var det litt annerledes. Oslo's beste zumba-instruktør var nemlig syk, så det var ei lita og sprelsk dame som skulle vikariere. Hun kunne danse, men ingen skjønte noe.. Fordi instruktøren fullførte ikke trinna, og noenganger drakk hun vann mens ho viste oss hva vi skulle gjøre, og den musikken var litt skummel og hektisk. Men jeg ble svett, og da skal jeg bare være fornøyd. Selvom man ikke blir så motivert av at treneren virker uintressert.

Pokker, var så distre når jeg skulle gå hjem; først glemte jeg skoene i garderoben, så glemte jeg å ta av meg de blå plastsokkene (du kan tro folk så rart på meg når jeg tusla rundt i Oslo sentrum med de..) Jeg klarte også å gå feil vei.

 
- Helt greit. (random, måtte bare)

Heidi kom på besøk, og nå har vi sitti på kjøkkenet å sett på youtube videoer hele kvelden. Maks latterkrampe, blir sixpack av sånnt. Så, det var min fridag - hvordan har din dag vært?

Nå har jeg vondt i magen, skal aldri spise på subway igjen.. Natta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar