onsdag 8. februar 2012

Ai se eu te pego



Ah, when i get my hands on you.

Idag har det bare vært jobbing og trening, før jeg kom hjem til fullt hus. Her var det visst vorspiel for en kamerat som har bursdag. Ja må han leva, nå tror jeg han spyr på dass.. Heldigvis drar de snart videre, jeg skal på jobb klokka syv imorgen tidlig.



Det er snart morsdag, det hadde jeg glemt - helt til mamma sa det til meg istad. Hva kjøper man til verdens beste mamma?? Og etter det kommer jo valentines day, hadde egentlig planer om å ligge hjemme i senga å spise is mens jeg så på en patetisk romantisk komedie og fnyse av alt som heter kjærlighet, men så kom Björn med et forslag; vi kan være patetiske sammen å gå på resturant. Kanskje tar vi med oss Viktor og, så ser det ut som jeg har to boyfriends, nice! Neida, joda.

Jeg drar iallefall ned til fjorden på fredag, besøker familien og venner. På lørdag blir det fest i Porsgrunn hos verdens beste Helene, har ikke sett henne på.. LENGE! Det blir kjempe kos, gleder meg masse til det.

Noen som følger med på One tree hill foressten? Det er SYKE tilstander, gruer meg nesten til neste episode, for det er så innmari spennende og trist for tiden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar