lørdag 7. januar 2012

I know, I know...


Ja, jeg er et dårlig menneske.
Hadde èt eneste nyttårsforsett, det var å bli bedre på å blogge. Jeg har allerede sviktet to ganger denne uken, det skal ikke gjenta seg. Jeg holder på med del 2. av oppsumeringen enda, og det kan ta sin tid. Men da bruker jeg heller litt ekstra tid på det, og gir dere (?) et bra innlegg istede for et halvferdig og vraket ett. Har vært gangske opptatt de siste dagene, trening og venner har blitt satt høyest på lista.

Jeg har begynnt å ta sol, men bare litt, er så redd for rynker og kreft. Å ikke minst det å falle igjennom glasset og ned på de glovarme lysstoffrørene..

Nå sitter jeg å venter på at pastaen skal bli myk, og at lørdagsfølelsen skal komme å ta meg. Det blir to flasker vin idag sammen med Tina. Gleder meg stort, har ikke sett henne siden før jul!

Imorgen er det søndag, da skal jeg snekkre ferdig innlegget om mitt 2011. Stay tuned!
Husk og like facebooksiden min HER, da blir jeg suuuuuper happy.. Liksom!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar