lørdag 16. juni 2012

I don't wanna fall asleep now, I wanna fall for you.


"If this love only exsist in my dreams, don't wake me up!"

Endelig er det internett i Brugata igjen, vår kjære svenske tok saken i egne händer og fiksa biffen! Så nå blir det blogging for alle penga (jeg ikke har...) og litt til!
Føler meg egentlig litt ensom nå, for i morgen drar alle mine kjære "buffere" fra BI på tur. De skal på en ukes fyllekule til Danmark, gud som jeg hater dem for det! Synes jeg skulle blitt med som maskot, siden jeg alltid er outsideren som blir med på alt de finner på. Senest på torsdag var jeg med på "Semesteravslutningen på Shnas" der det var 25,- for alt i baren. Jeg var med på lapdance konkuranssen, som jeg tapte mot en buffer.. No stress, det var bare Guetta biletter. Men jeg vant det som virkelig teller; TUR TIL PORTUGAL MED CAMP FLUID! Jeg skal faen meg lære å surfe, hvor vilt?! Og Mette vant en bilett, og Jon - så dette blir mildt sagt mer kanon enn salutten på 17. mai!



Siden sist har jeg blitt verdensmester på longboard, og fotballfan (!). Satt en kveld på kontraskjæret med folk og alkohol, det var helt ekstrem stemning! Så har vi dette med sommerflørter dere..

Forbanna sommerflørter, så forvirrende og så fantastisk. Helt på trynet skal jeg være ærlig. Man er helt i ekstase, men tenker konstant på at det kanskje ender til høsten. Triste, triste høsten.. Slipper ikke hjertet helt inn i varmen, for man vet hvor mye det vil svi tilslutt. Damn! Vi får bare plukke opp bitene av det knuste hjertet, som vi alltid gjør. "You said you loved me in the summer, but will you love me in the fall?"

Har vært en uke med fri, helt himmelsk - men, nå går den mot slutten. Skulle egentlig ende det hele med et brak på byen ikveld. Men ble litt for lite og litt for sent, tar det igjen hos Marte neste helg, på poolparty! Så nå har jeg lagt meg aleine i senga, med tre pizzastykker. Her skal jeg kose meg til et bedre alternativ dukker opp.

G'night allesammen, have fun go mad!

1 kommentar:

  1. Ikke hat oss for høyt kjære Annie! ska tenke på deg når jeg går på bensinstasjonen for å kjøpe sprit og snus til under 200-lappen :)

    SvarSlett