søndag 10. juni 2012

Ho er en backpacker.

Shalabais!

Jeg sitter på bussen, på vei til Fjorden. Fikk ALT for lite penger denne måneden, så det ble verken en jordomseiling elller roadtrip på meg.. Ikke skal jeg jeg stå på wakeboard eller dykke, men jeg skal hjem til mimmi å få pleie og omsorg frem til fredag.

Har ikke fått internett hjemme enda, men det kommer.. Det kommer.
Får spæder og tvangstanker av å være nettløs.

Men har funnet på mye annet tull denna uka her. Det var supermandag, superfredag og meny-fest-lørdag.




Har blitt kjent med fantastiske Falla (som ligger henslengt over gutta på bildet.), ho har vært på utveksling i Mexico og har mye intressangt å komme med.

Har spist pølse på taket, og introdusert gruppa for serien Misfits. Nå er de nerder alle sammen, så det ble tatt godt imot! Nå streiker strømmen på laptopen, men vi snakkes i Sandefjord.


1 kommentar:

  1. Nice blogg :) jeg flyttet inn på BSN i forrige uke :) liker meg godt her!!

    SvarSlett