torsdag 8. mars 2012

Kvinner, på IKEA.



Først vil jeg bare si; GRATULERER til alle fantastiske kvinner/jenter/damer, unge mødre, gamle tanter og prostituerte der ute. Idag er alle kvinner, og vi er verdt å feire! Har du en gubbe som sier noe annet, så kast han på dør. Jeg håper dere med kjæreste/forloved, gutt, mann eller pimp har blitt bortskjemte og dulla med idag!

Jeg har blitt gratulert av hele fire menn, og mange flere kvinner. Mine kunder var generellt dårlig til å gratulere, men jeg sa hurra for deg og hurra for meg til de fleste. I godt humør har jeg vært i hele dag, om det skyldes kvinnedagen eller lønning er jeg ikke sikker på...

Dro iallefall på IKEA etter jobb, med to freske fruer. Vi var sugne på å feire oss selv med litt shopping! Så jeg endte opp med ny overmadrass (endeliiiig), ny pute, rammer, kleshengere, skohylle, bilder, lys, vase og batterier + litt kjøkkenting. Og jeg spiste selvfølgelig de obligatoriske og berømte IKEA-kjöttbullene!


"Jeg erstattet dagens trening med sjokolademoussè" - Sa den fremtidige personlige treneren.
Det må jo være lov å unne seg på en dag som denne!

Var en treningsøkt i seg selv å bære alle tingene fra jernbanetorget og hjem, aleine! Fysj og fy, hvor er alle gentlemen's blitt av?

Har brukt kvelden på å snekre sammen ikea-ting og pratet med en barndomskamerat. Mimret om den tiden da vi sprengte postkasser med kinaputter, og la spikermatter under dekka til alle naboene, fulle av faen var vi - men, gud for en herlig tid og barndom! Må si jeg savner det når jeg tenker tilbake på hvor enkelt det var.

Nå skal jeg se på one tree hill, før jeg faller ned i den nå myke og gode himmelen av en seng jeg har skaffa meg.. Det blir vanskelig å stå opp imorgen klokken seks for å traske ut i snøværet.

This is a mans world, but it would be nothing without a woman.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar