lørdag 18. februar 2012

You think you're cooler than me..

Mornings, eller god ettermiddag blir det vel..

Jeg har hatt en helvettes-natt, første gang ble jeg revet ut av drømmeland av at ei dame sto å ropte: "DU PULER SIKKERT UNGER I THAILAND, SIKKERT TOLVÅRINGER I NORGE OGSÅ!!! JÆVLA HOREFITTEBUKK!!" Og en mannestemme som sa: "HOLD KJEFT DITT LUDDER!!" Plutselig hørte jeg kvelelyder, så var hun borte når jeg så ut vinduet.. For det første, takk for informasjonen. Og for det andre så var det flere folk tilstede, gjør noe da for pokker! Den andre gangen våknet jeg av en forferdelig lyd, sparke lyder (sånn man ser på film), jeg hører noen skriker og noen si "MORRA DI, JÆVLA IDIOT" og masse greier. Jeg spretter opp av senga å ser ut av vinduet, der står det fem-seks personer å banker og sparker en som ligger nede. Jeg er på vei til å ringe nødnummeret da en av de roper "POLITI!". De blir borte på fem sekunder. En mann kommer å hjelper han som er skadet, og jeg legger meg igjen.. Får ikke akkurat sove godt etter et slikt syn utenfor ditt eget vindu, så jeg var våken før vekkeklokka ringte klokka 6. Takk!

På jobb var det helt spinnvilt, men vi klarer det alltid med godt sammarbeid. Har noen fantastiske koleger, jobber som supermenner/damer.

Nå blir det vin og fest for min del. Var forferdelig kreativ med middagen idag: ostesmørbrød! Orker ikke lage noe mer avansert på en dag som denne.
Ja, jeg har vel aldri påstått at jeg er et godt forbilde heller...

Nei, nå får jeg vel hoppe i dusjen og bli funky fresh til ikveld.
HA EN FLOTT LØRDAG!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar